петък, 10 юни 2011 г.

Социолог, сценарист… фермер


АЗ СЪМ ВЕСЕЛА Генкова, по-позната като Ягодова, на 33 години от София.
Магистър съм по социология.

Постиженията ми са предимно в духовната сфера, както и в сферата на личностното обогатяване. Не подлежат на „комуникиране”, а на възприятие. Все едно да ме накарате да ви изпея песен по телефона. Няма как да ви разкажа за тях.

Любимо занимание – съзерцание. Съзерцавам природата и хората – и понякога ги снимам. Съзерцание обаче не означава липса на движение или бездействие.

„От друга страна, човек, който седи спокойно и съзерцава без никакво намерение или цел освен да вникне по-дълбоко в себе си и да постигне единение със света, се третира като „пасивен“, понеже не „прави“ нищо. Всъщност това съсредоточено съзерцание е най-висша форма на активност, активност на духа, което е възможно само в условия на вътрешна свобода и независимост“, Ерих Фром

Нямам девиз, струва ми се глупаво, за какво ми е ?!

Работа – преди около 2 години реших да сложа край на office work и да стана freelancer. Сиреч, да работя от къщи. Това е оптималният вариант за човек като мен. Във всички обяви за работа се търсят „комуникативни личности, които добре се сработват в екип”. Ами, sorry, не се сработвам добре, непоправим индивидуалист съм. Да работя в екип означава и аз да страдам, и другите да страдат. Искам да бъда независима, да си определям сама кога да изпълнявам задачите, които сама съм си поставила, да имам време за себе си, спестено от безкрайното прекосяване на градските пространства с обществен транспорт. Мисля, че се справям много добре ! От време на време пиша (текстове, сценарии) или изготвям доклади (анализирам данни от проучвания). Работя по отделни проекти. За съжаление, ангажиментите са нерегулярни и често се отварят дупки в бюджета, които няма как да запълня. Иначе съм страшно креативна, раздавам съвети наляво и надясно, особено за интересно прекарване на свободното време. Аз съм пътешественик по душа – и по занимание, и когато не пиша, пътувам. По пътя се раждат най-истинските неща – и ти самият.

Кауза ? Вижте тук http://www.facebook.com/note.php?note_id=10150254773943615

Успехи. Тази „секция” малко ми се припокрива с „Постижения”.

Проблеми има всеки, не ми се говори за това. Но мисля, че един от най-съществените е нормативната уредба или липсата на такава в България. Другото е въпрос на лична инициатива и далновиднст. Не ми харесва да се оплаквам. Когато имаш някакъв проблем, обикновено самият ти си си го причинил или измислил.

Казала съм го вече. „Стремя се към тих и спокоен живот на село, откъдето да ви изпращам разказите си”.

Автопожелание. Това нещо свързано с коли ли е ? Пожелавам си високопрохподима тогава !

Най-важното нещо за мен е свободата.
Най-(без)ценното нещо е здравето.

Следваща цел – единствената ми цел е да се преместя от София в провинцията, да основа ферма и център за здравословен и пълноценен живот към нея. Имам какво да по/кажа на хората.

Няма коментари:

Публикуване на коментар