неделя, 12 юни 2011 г.

Черногледството не е реализъм


Елеонора Войкова от София е магистър по специалността Икономическа социология. В момента е ръководител проект към Дирекция „Изложбена дейност“ в Агенция Булгарреклама ЕООД.

•Постижения: Организиране на над 35 успешни търговски изложения, няколко успешни проекта, финансирани от ЕС, знания, опит и доста дълъг списък с приятели и познати – хора, които си заслужава да познаваш J
•Любимо занимание: пътуване, книги и фотография.
•Девиз: Животът е хубав!
•Кауза: Животът е в ръцете ни, от нас зависи как ще то моделираме.
•Успехи: като че ли най-големият успех на човек е да успее да разбере себе си и да се приеме такъв какъвто е.
•Проблеми: Те ни мотивират да се развиваме.
Основният ни проблем според мен е, че възприемаме света от погрешната му страна. Всичко в този свят е 50 на 50 и хубавото, и лошото включително. Масово обаче се съсредоточаваме върху лошото. Смятаме, че това е реализъм. Обикновено гледаме с насмешка онези, които са си сложили розовите очила. Че какво им е лошото на розовите очила и какво им е хубавото на черните?… Аз лично смятам, че лошото е точно толкова, колкото и хубавото. Въпросът е кое се опитваме да видим. Доказано е, че когато се съсредоточиш върху нещо, обикновено забелязваш около себе си основно точно това нещо. Започваш да мислиш за червени коли и изведнъж забелязваш колко много такива има около теб, а в същото време едва обръщаш внимание на това какви са останалите. Това правило не важи само за колите – важи за всичко. Ако се съсредоточим върху хубавото, което ни се случва, ще разберем колко хубав е всъщност животът. А той наистина е хубав, но за жалост е кратък и понякога нямаме достатъчно време, за да го разберем. Та апелът ми е: Не губете време с лошото – има толкова хубави неща, които трябва да видите.
•Стремежи: Моят стремеж е да се запазя човек, при това добър човек.
•Автопожелание: Здраве, любов, пари и добри приятели.
•Най-важното нещо: В личен план най-важното за мен е децата ми да са живи и здрави и … щастливи. В професионален план най-важното е да върша работата си по възможно най-добрия начин. Вярвам в добрите каузи и в добрите хора.
•Най-ценното нещо: децата.
•Следваща цел: Сега съм се захванала с един много хубав проект – Изложението МашТех Експо през 2012 г. в Интер Експо Център – София и много ми се иска то да се случи, при това успешно. Масовата преценка е, че българската икономика е все още в дълбока криза – особено машиностроенето. Но аз отказвам да повярвам.
Знам че има много фирми, които работят, при това качествено и имат какво да покажат. Знам че, когато искаш да работиш – намираш и сили и начини,… за останалите кризата е добро оправдание. Искам това изложение да стане място за правене на бизнес, не искам да е шоурум. Искам професионалисти, които знаят какво могат и какво искат да правят. Вярвам, че в България има достатъчно качествени хора, които са истински професионалисти в бранша и точно те очаквам да се включат в това изложение.

Сигурна съм, че времето ще покаже, че съм права :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар